Obsługa bankowo-księgowa
Zarządca nieruchomości powinien świadczyć merytoryczne, bezpieczne i kompleksowe wsparcie w sprawach bankowo-księgowych. W imieniu naszych klientów zajmujemy się wszystkimi kwestiami związanymi z organami administracyjnymi i wszelkimi urzędami. W takie obowiązki wchodzi cały szereg zadań :
- otwarcie rachunku bankowego wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek zgodnie z posiadaną autoryzacją;
- prowadzenie bieżących rozliczeń z dostawcami mediów oraz usług dla nieruchomości;
- prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną;
- pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek na pokrycie kosztów eksploatacyjnych, funduszu remontowego i innych związanych z utrzymaniem nieruchomości;
- pobieranie i windykacja należności z pożytków;
- przygotowywanie projektów planu gospodarczego;
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnoty.